031 804 957      zvone.stor@gmail.com     
DOMOV
BLOG
REFERENCE
Kolumna
Za vsak uspeh najdemo afero
6. 11. 2019
Slovenci smo poseben narod. Smo dosledni, natančni, vztrajni, pogosto vizionarski in predvsem pošteni. Pogosto na račun lastnega uspeha.

Vodjo samooklicane Islamske države Abuja Bakrja al Bagdadija je pomagal ubiti pes Conan. Vso slavo (in bes) krvave akcije je tako požel belgijski ovčar o katerem bodo v Hollywoodu še dolgo snemali filme, mladini po celem svetu pa se bo trgalo srce ob njegovih pogumnih dejanjih.

Če bi se Slovenci lotili take čistilne akcije, bi se naš Piki zagotovo skril za kak grm, po akciji pa bi ga Pahor prodajal na Bolhi za 600 evrov. Slovenci smo pač takšni - raje, kot da koga kujemo v zvezde, ga kaznujemo.

Brexit ... Britanci so ga spet preložili. Zadeva se vleče že od junija 2016, v resnici pa se za tem skriva otoška neučinkovitost in neodločnost (za ljubitelje stripov o Asterixu to ni nič novega). Če bo Anglija leta 2030 res izstopila iz EU, bo to zato, ker jih bo sram. da so Evropo tako dolgo vlekli za nos. Angležem je ponos več vreden, kot to, da imajo prav.

Če bi Slovenci imeli brexit ... No, tehnično gledano ga ne moremo imeti, ker se pri nas še druga svetovna vojna ni končala. Svet nam sicer priznava, da smo bili na strani zmagovalcev, pa Slovenci zase nismo prepričani. Po interpretacijah iz sončne strani Alp, se je vojna pri nas nadaljevala z revolucijo, leta 1991 je sledila tranzicija, vmes je nekaj sprav, spremenili smo kompas (iz zahoda - ZDA; na vzhod - Rusija; naslednje leto sledi sever - Ikea) ... Ne, druga svetovna vojna pri naš še traja. Pa ne zato, ker ne bi bili učinkoviti in odločni. Nasprotno! Prav zaradi tega.

Podjetja Outfit7 se še spomnite? Aplikacije Talking Tom? Zakonca Login sta podjetje leta 2017 za milijardo dolarjev prodala kitajski skupini United Luck Holdings Consortium. Štiri dni kasneje je United prodal Outfit7 kitajski kemični družbi Zhejiang Jinke Peroxide Company. To se je potem preimenovalo v Zhejiang Jinke Entertainment Culture ... Sumljivo, kajne?! Po neuradnih informacijah naj bi v zadnjih letih vrednost Jinke zrasla s tri na deset milijard evrov, od tega Outfit7 dobri dve milijardi. Kitajci so na nasičenem trgu mobilnih aplikacij rasli več kot 30 odstotkov na leto.

Izjemno!

In kako Slovenci gledamo na zgodbo Outfit7? Začelo se je z razkritjem "prave" identitete Loginovih. Sledil je (neuspešen) lov na davke (Loginova se nikakor nočeta preseliti iz Cipra nazaj v Slovenijo, šment ...). Slovensko nečimernost je vsaj deloma pobožala prijava nemškega regulatorja CPA RP češ, da so produkti v igri predragi (več kot 100 evrov stane vstopnic za napredovanje v naslednjo stopnjo). Zgodilo se ni nič. Dokončno pa smo se Slovenci sprijaznili z izgubljenim Outfit7 šele 2018, ko je žigo Vavpotiča na direktorskem stolčku zamenjal Xinyu Qian.

Za pravega klenega Slovenca ta zgodba ni končana. Tukaj preveč smrdi ... Zato je lov na nerazkrite Outfitove afere še vedno odprt, posel s Kitajci pa po slovenskih profesionalnih kriterijih še zdaleč ni zaključen.

P.S.
Vsaka podobnost z drugimi posli s Kitajci je namerna.

  • Aplikacije Outfit7 so bile prenesene 6.522.484.155-krat (podatek iz oktobra 2019).
  • Slovenci smo najpametnejši na Balkanu, pametnejši od židov, a neumnejši od Američanov in Italijanov (www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html).
  • 12. novembra bo v Ljubljani NextRound, dogodek, kjer se bo zbralo več kot 50 investitorjev. Gre za enodnevno različico mariborske konference Podim. Slovenija je namreč tako velika in bogata, da si lahko privošči dva takšna dogodka. Pa tudi brez rivalstva ne gre. Faušija, pač.
  • Ameriška ljubezen do živali je neizmerna. Conan ni edini junak. Danes vemo, da je Osamo bin Ladna pomagala loviti psička Caira.
  • Ko so Outfit7 leta 2016 prodali, je imel 180 zaposlenih. Danes jih ima 250.
  • Pred nakupom Outfit7 je kitajsko podjetje Jinke proizvajalo peroksid in druge kemikalije, lastniki pa so pretežno kitajski kmetje, ki so se očitno odločili investirati v virtualne živali.
  • Če bi Outfit7 kupila Slovenija, bi lahko lepo zaslužili, bolj verjetno pa je, da bi bila Loginova prepoznana kot tajkuna.


11. 3. 2023
Od sociala do osebnega hita
3. 1. 2023
Tudi po njih bi lahko posneli film ...
31. 12. 2022
Dišeča pošta: kdaj, kako in zakaj?
20. 10. 2022
3, 2, 1, štart!
5. 10. 2022
Kako pametne so lahko računalniške kamere?
22. 9. 2022
Diverzifikacija in konsolidacija
16. 9. 2022
Zakaj delavstvo ubija pamet?
6. 9. 2022
Dobrodošle žive skodelice
5. 8. 2022
Trgovalni robot 4: po pričakovanjih ...
25. 7. 2022
Trgovalni robot 3: cel kripto v rdečem
25. 7. 2022
Trgovalni robot - 2: START
23. 7. 2022
Trgovalni robot - 1: kako se je začelo
29. 6. 2022
Vlak, ki pelje do bogastva
17. 6. 2022
Rose: natega ali prihodnost?
26. 5. 2022
Ljudje moramo prehiteti stroje preden stroji prehitijo nas
23. 5. 2022
Zakaj naslednji mesec ne bom šel na Bora Bora
19. 5. 2022
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
11. 5. 2022
Zakaj bi predsednike morali izbirati s šahom
9. 5. 2022
Je že čas za ministrstvo za zdrave in za ministrstvo za medicino?
5. 5. 2022
Kaj je moj ... Kaj zdaj?
26. 4. 2022
Če bi me poklical Robert Golob ...
23. 4. 2022
Noro nori svet
16. 4. 2022
A-Ni-Ar-a
6. 4. 2022
Zakaj je Netflix v Švici 4x dražji, kot v Braziliji?
6. 4. 2022
Zakaj sem po tednu dni opustil rudarjenje
6. 4. 2022
5 pravil, kako biti boljši v poslovnem svetu
3. 4. 2022
Kdo je Supercar Blondie?
23. 3. 2022
Starodavna modrost samurajev, ki velja še danes
16. 3. 2022
EU sankcije sebi
8. 3. 2022
Pametne interaktivne majice
5. 3. 2022
Zgodba o srečni srajci
31. 1. 2022
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
18. 1. 2022
Evropa okužila svet s koronavirusom
15. 12. 2021
Kaj je bilo prej: kura ali jajce?
3. 11. 2021
Vse najboljše CR.si
25. 10. 2021
Googlova domišljavost
25. 10. 2021
Čas je za kripto-drevesa!
5. 10. 2021
živel Dan brez Facebooka!
8. 9. 2021
Prihaja čas "strokovnjakov"
15. 8. 2021
Komu mar za zafrknjeno evolucijo
28. 7. 2021
Roboti, nestrpno vas čakamo!
8. 6. 2021
Ali startupi sploh delujejo?
8. 6. 2021
Smo zadnja generacija delavcev?
13. 5. 2021
Pandemični megahit s prevaranti in morilci
14. 4. 2021
Hvalnica covid-19?
17. 3. 2021
O kravah in internetu
25. 2. 2021
Skrivnosti interneta, ki jih mladi ne razumejo
2. 2. 2021
V imenu evrov, kartic in svetega cepiva
15. 1. 2021
Veselo leto 2021
25. 11. 2020
Zgodovinska e-seja, ki to nikdar ni bila
8. 9. 2020
25 kratkih o sebi
29. 7. 2020
Prenatrpani (otroški) možgani
11. 6. 2020
Računalnik za vsakega šolarja
21. 5. 2020
Evropa dela nekaj narobe
6. 5. 2020
Biti pionir ni ne lahko in ne lepo
27. 2. 2020
Virus, ki nas bo rešil pred gospodarsko krizo
5. 2. 2020
Fake news: Kaj pa, če je vse res?
24. 12. 2019
Ko se umetna inteligenca odloči: "Dost vas mam!"
6. 11. 2019
Za vsak uspeh najdemo afero
3. 10. 2019
Fake news in fake vse
3. 7. 2019
V Sloveniji je živeti lepo, delati pa ne
16. 5. 2019
Smo na pragu novega Talking Toma?
17. 4. 2019
Quo vadis homo futuris?*
7. 3. 2019
Kdaj e-projekti zastarajo?
7. 2. 2019
Kdo so youtuberji?
30. 12. 2018
Kdor ima pasivni prihodek, ne rabi plače
15. 11. 2018
Splača se biti prijazen
23. 8. 2018
Ključ je elektrika
17. 10. 2017
Problem števcev
3. 12. 2015
Diktator, ki je želel postati genij
16. 2. 2014
Rešimo svet, znebimo se ljudi!
31. 12. 2013
Rešilna bilka
28. 9. 2013
Zakaj so računalniki pri nas vsak dan dražji?
22. 5. 2013
Online tudi na dopustu
15. 5. 2013
Podoba po meri interneta
28. 3. 2012
življenje v statističnem loncu
28. 3. 2012
Rešimo angleščino
21. 9. 2011
Kakšen TV imamo
31. 8. 2011
Lik in delo Steva Jobsa
11. 8. 2011
Kdaj bo končno konec denarja?
2. 8. 2011
Kdaj poceni hiše?
27. 7. 2011
Včasih smo mislili narobe
20. 7. 2011
Razširjena resničnost
20. 7. 2011
Podjetniška olimpijada znanja 2011
13. 7. 2011
Ljudje na meji?
6. 7. 2011
Denar kot riž
29. 6. 2011
Koza pajek za telefone
22. 6. 2011
Vsestranski mobilni telefoni
15. 6. 2011
Sevanje telefonov
19. 3. 2011
Optimizem ob japonski katastrofi
14. 3. 2011
Ko veliki odidejo
2. 3. 2011
Prispevki iz središča nasilja
26. 2. 2011
Ah, ja, hibridi ...
16. 2. 2011
Obsevani s pozornostjo
11. 2. 2011
Stari smo otopeli, mladi pa (še) ne
9. 2. 2011
Koliko zaupamo računalnikom?
2. 2. 2011
Popularna znanost
26. 1. 2011
Lučke povsod okrog nas
19. 1. 2011
Ljudje včeraj, danes in jutri
12. 1. 2011
Tehnologija za udobno življenje
24. 12. 2010
Kaj bo, ko bodo letala super hitra?
22. 12. 2010
Kako praznujejo kiberfani?
8. 12. 2010
Kdo se boji nizkih cen?
1. 12. 2010
Javno mnenje
17. 11. 2010
Kako nor je ta svet
29. 4. 2009
Vzpon političnega marketinga
18. 10. 2007
Problem števcev