Kolumna 7dni
Vzpon političnega marketinga
29. 4. 2009
Kmalu, že 7. maja, se bo začela nova dirka za politične stolčke. Tokrat evropske, ki poleg solidnih prihodkov prinašajo tudi odmaknjenost od vsakodnevnih domačih politikantskih zdrah.
In skoraj bi si upal staviti, da se bodo tudi tokrat ključne stvari dogajale na spletu. Ja, politični marketing je novi veliki hit slovenskih politikov. Če ne veste, o čem govorim, vas bom spomnil na bloge. Pisal jih je že pokojni dr. Drnovšek, najbolj branega je imel minister za razvoj žiga Turk, blogarski polom pa je doživel Dimitrij Rupel; tudi Janševi demokrati svojo spletno stran vse bolj spreminjajo v blogarsko ...
Sledilo je kratko obdobje tweetanja. Pravzaprav mnogi menijo, da tweeter šele prihaja v prvi plan, ledino pa je zaoral (spet) žiga Turk. Tweeter je sistem za pisanje mikroblogov, nastajajo pa zapisi tipa “zdaj gledam TV“, “zdaj grem na WC“, “dobil sem obisk“, “komaj sem se jih znebil“, “spet gledam TV“. saj ni, da bi bil po duši vojer, a vseeno bi bilo zanimivo prebrati, kako se prehranjuje Peterle ...
Trenutno najbolj vroča stvar je Facebook. Še malo, pa bodo začeli trgovati s prijatelji. Oni dan sem poslušal Kresalovo, kako “tekmuje“ s Türkom (predsednikom), kdo ima več prijateljev. Katarina je odprla že drugi profil, ker ji prijatelji tečejo čez rob maksimalno dovoljene kvote. Angleži, ki so si izmislili Facebook, so namreč postavili mejo 5000. Si lahko predstavljate, da imate 5000 prijateljev? Ali to pomeni, da namesto rojstnodnevne zabave organizirate rock koncert?
Za konec še to: slovenski politiki si redko izmislijo kaj novega. Običajno zgolj reciklirajo to, kar so v tujini že prežvečili. Bomo videli, kako bo tokrat.