031 804 957      zvone.stor@gmail.com     
DOMOV
BLOG
REFERENCE
V RAZMISLEK
Rose: natega ali prihodnost?
17. 6. 2022
Naj pojasnim: pred časom sem se znašel v več piramidnih igrah (Rose, Blue Lion, Flex-time, Rotten Tomato ...) za katere se je vedelo, da služijo tisti, ki so prvi v vrsti, tisti na sredini dobijo vložek približno povrnjen, tisti na koncu pa ne. A problem niso tisti na koncu, ki izgubijo veliko denarja, pač pa tisti, ki so s takimi sistemi začeli. Če ne bi bili tako požrešni na denar, kot njihovi uporabniki (no, moram biti iskren, tudi sam sem med njimi), bi morda videli priložnost, da iz tega naredijo vzdržen model prihodnosti.

Ta prispevek ni namenjen reševanju vložkov, pač pa upam, da se bo našel kdo, ki mi bo pomagal spraviti stvar v življenje.

Pojdimo po vrsti ...

Večina stvari, ki jih bom navajal (vsega seveda ne!), se nanaša na domeno Bojaoy.com, ki je bila registrirana v Kaliforniji v ZDA maja 2022. To je pomembno, ker vse zgoraj omenjene mreže skrivoma poudarjajo svoje azijske korenine, kar ni res! Azijci niso prav nikjer vpleteni v te zgodbe, kar je škoda. Tudi šejkov, ki bojda sisteme zalagajo z denarjem, ni nikjer! Morda bi se vendarle splačalo navezati stik s singapurskim gigantom Media Corp (https://www.mediacorp.sg/), ki ga jih vsi omenjajo ...

Vse se je začelo in nastalo v Ameriki!

Da lastniki projektov skrbno skrivajo svojo identiteto, kaže njihov naslov IP (https://whatismyipaddress.com/ip/54.227.32.154 - ne sprašujte me, kako sem prišel do tega!), ki gostuje pri Amazonu in tako še dodatno zakriva sled. Ne verjamem, da bi Amazon kar tako razkril identiteto svojih uporabnikov, še zlasti ne iz tako čudnih dežel, kot je Slovenija - morda pa kdo pozna koga pri Ameriški gospodarski zbornici, ki bi lahko posredovala - Marko Aron ni več njihov šef, pa tudi poročen ni več z Marto Kos in je verjetno že v povsem drugih vodah ...).

Da ne zaidem ...

Kot rečeno, ne morem rešiti nasedlih vlagateljev, lahko pa poskusim navezati stik s tistimi, ki so zgodbo začeli. Za kaj gre?

Za lažje razumevanje bom malce poenostavljal, ker točnih podatkov ni, marketinške agencije in mediji pa bodo poskrbele, da jih nikdar ne bo. Poglejmo zakaj?!

Po poročanju Marketing magazina (https://www.marketingmagazin.si/vpogled/koronsko-leto-odneslo-8-odstotkov-prihodkov) vodilnih 10 slovenskih marketinških in spletnih agencij obvladuje cca. 100 milijonov eur prihodkov. To je denar, ki v resnici pripada nam, ker gledamo reklame, čeprav v resnici služi pa nekdo drug. Večinoma so to lastniki medijev, ki pogosto niti Slovenci niso.

Pa ne samo to! Celo plačujemo to, da drugi služijo. Ne boste me prepričali, da to ni piramidna igra, kjer izgubljamo vsi! Ne samo gledalci televizije, bralci časopisov in revij, tudi uporabniki interneta ...

Če bi marketinških 100 milijonov evrov preusmerili v kanale, kot so Roze, Time-flex in druge, bi lahko samo iz tega vira izpolnili obljubo 2000 Slovencem in za kupljen VIP 5 preusmerili oglase v vrednosti 50.000 eur na leto. Če k temu dodamo še pristopnino za nakup VIP-ov, bi taka firma lahko prinašala dolgoročne prihodke in dobičke.

Ključno vprašaje je, kako prepričati oglaševalce, da dajo denar v Rose in ne na POP TV? Tu smo/so na potezi uporabniki. Oglaševalce prepriča samo eno: prodaja. Več kot bodo prodali, raje bodo oglaševali.

Kdo pa so oglaševalci?

To niso samo podjetja in trgovci, pač pa tudi tudi infuenseje, ki služijo s tem, da so njihove objave bolj vidne, ker s tem dobijo dostop do bogatejših sponzorjev. Torej se odpre povsem nova oblika oglaševalcev, ki jih doslej v medijih ni bilo (kateri infuenser si pa je lahko privoščil reklamo na TV - še super-mojster Filip Pesek se je moral "skriti" za Malinco).

Res je, da takega prehoda ni mogoče narediti čez noč. Pa še ljudje smo nezaupljivi. Zato prvega leta ne bi bilo mogoče preživeti brez pomoči investitorjev, ki se jim verjetno že svita za kaj gre ...

Poenostavitev in avtomatizacija oglaševanja je nedvomno izziv prihodnosti. Verjetno vsakdo raje vloži denar v sisteme, ki plačuje njihove odjemalce, kot pa v sisteme, ki hranijo ameriške lačne sirote (kot sta Google in Facebook).

Zato smo na pragu vstajenja mikro medijev!

Rose sicer že nekaj dni ne izplačuje obljubljenega. Verjetno podobna usoda čaka tudi druge. A nekdo bo moral narediti korak naprej in bazen klikarjev (tistih, ki so kupili VIP) spremeniti v medij. Vsak posameznik bo tako postal medij, mikro medij, sistem, kot je https://share.4x.si pa platforma za nabiranje klikov.

Na koncu naj vam dam obljubo, da bom to idejo izpeljal do konca. Z njo sem sicer začel že leta 2018 pri Adverti, a so se naše poti leta 2022 razšle. Vmes sem se na respiratorju boril za življenje in, na žalost nekaterih, preživel. Trenutno pa vas prosim le, da mi pišete na naslov zvone.stor@gmail.com, da vas lahko obveščam, ko bo kaj novega. S tem mi boste izkazali podporo, da nisem sam. To mi bo veliko pomagalo pri iskanju investitorjev.


11. 3. 2023
Od sociala do osebnega hita
3. 1. 2023
Tudi po njih bi lahko posneli film ...
31. 12. 2022
Dišeča pošta: kdaj, kako in zakaj?
20. 10. 2022
3, 2, 1, štart!
5. 10. 2022
Kako pametne so lahko računalniške kamere?
22. 9. 2022
Diverzifikacija in konsolidacija
16. 9. 2022
Zakaj delavstvo ubija pamet?
6. 9. 2022
Dobrodošle žive skodelice
5. 8. 2022
Trgovalni robot 4: po pričakovanjih ...
25. 7. 2022
Trgovalni robot 3: cel kripto v rdečem
25. 7. 2022
Trgovalni robot - 2: START
23. 7. 2022
Trgovalni robot - 1: kako se je začelo
29. 6. 2022
Vlak, ki pelje do bogastva
17. 6. 2022
Rose: natega ali prihodnost?
26. 5. 2022
Ljudje moramo prehiteti stroje preden stroji prehitijo nas
23. 5. 2022
Zakaj naslednji mesec ne bom šel na Bora Bora
19. 5. 2022
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
11. 5. 2022
Zakaj bi predsednike morali izbirati s šahom
9. 5. 2022
Je že čas za ministrstvo za zdrave in za ministrstvo za medicino?
5. 5. 2022
Kaj je moj ... Kaj zdaj?
26. 4. 2022
Če bi me poklical Robert Golob ...
23. 4. 2022
Noro nori svet
16. 4. 2022
A-Ni-Ar-a
6. 4. 2022
Zakaj je Netflix v Švici 4x dražji, kot v Braziliji?
6. 4. 2022
Zakaj sem po tednu dni opustil rudarjenje
6. 4. 2022
5 pravil, kako biti boljši v poslovnem svetu
3. 4. 2022
Kdo je Supercar Blondie?
23. 3. 2022
Starodavna modrost samurajev, ki velja še danes
16. 3. 2022
EU sankcije sebi
8. 3. 2022
Pametne interaktivne majice
5. 3. 2022
Zgodba o srečni srajci
31. 1. 2022
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
18. 1. 2022
Evropa okužila svet s koronavirusom
15. 12. 2021
Kaj je bilo prej: kura ali jajce?
3. 11. 2021
Vse najboljše CR.si
25. 10. 2021
Googlova domišljavost
25. 10. 2021
Čas je za kripto-drevesa!
5. 10. 2021
živel Dan brez Facebooka!
8. 9. 2021
Prihaja čas "strokovnjakov"
15. 8. 2021
Komu mar za zafrknjeno evolucijo
28. 7. 2021
Roboti, nestrpno vas čakamo!
8. 6. 2021
Ali startupi sploh delujejo?
8. 6. 2021
Smo zadnja generacija delavcev?
13. 5. 2021
Pandemični megahit s prevaranti in morilci
14. 4. 2021
Hvalnica covid-19?
17. 3. 2021
O kravah in internetu
25. 2. 2021
Skrivnosti interneta, ki jih mladi ne razumejo
2. 2. 2021
V imenu evrov, kartic in svetega cepiva
15. 1. 2021
Veselo leto 2021
25. 11. 2020
Zgodovinska e-seja, ki to nikdar ni bila
8. 9. 2020
25 kratkih o sebi
29. 7. 2020
Prenatrpani (otroški) možgani
11. 6. 2020
Računalnik za vsakega šolarja
21. 5. 2020
Evropa dela nekaj narobe
6. 5. 2020
Biti pionir ni ne lahko in ne lepo
27. 2. 2020
Virus, ki nas bo rešil pred gospodarsko krizo
5. 2. 2020
Fake news: Kaj pa, če je vse res?
24. 12. 2019
Ko se umetna inteligenca odloči: "Dost vas mam!"
6. 11. 2019
Za vsak uspeh najdemo afero
3. 10. 2019
Fake news in fake vse
3. 7. 2019
V Sloveniji je živeti lepo, delati pa ne
16. 5. 2019
Smo na pragu novega Talking Toma?
17. 4. 2019
Quo vadis homo futuris?*
7. 3. 2019
Kdaj e-projekti zastarajo?
7. 2. 2019
Kdo so youtuberji?
30. 12. 2018
Kdor ima pasivni prihodek, ne rabi plače
15. 11. 2018
Splača se biti prijazen
23. 8. 2018
Ključ je elektrika
17. 10. 2017
Problem števcev
3. 12. 2015
Diktator, ki je želel postati genij
16. 2. 2014
Rešimo svet, znebimo se ljudi!
31. 12. 2013
Rešilna bilka
28. 9. 2013
Zakaj so računalniki pri nas vsak dan dražji?
22. 5. 2013
Online tudi na dopustu
15. 5. 2013
Podoba po meri interneta
28. 3. 2012
življenje v statističnem loncu
28. 3. 2012
Rešimo angleščino
21. 9. 2011
Kakšen TV imamo
31. 8. 2011
Lik in delo Steva Jobsa
11. 8. 2011
Kdaj bo končno konec denarja?
2. 8. 2011
Kdaj poceni hiše?
27. 7. 2011
Včasih smo mislili narobe
20. 7. 2011
Razširjena resničnost
20. 7. 2011
Podjetniška olimpijada znanja 2011
13. 7. 2011
Ljudje na meji?
6. 7. 2011
Denar kot riž
29. 6. 2011
Koza pajek za telefone
22. 6. 2011
Vsestranski mobilni telefoni
15. 6. 2011
Sevanje telefonov
19. 3. 2011
Optimizem ob japonski katastrofi
14. 3. 2011
Ko veliki odidejo
2. 3. 2011
Prispevki iz središča nasilja
26. 2. 2011
Ah, ja, hibridi ...
16. 2. 2011
Obsevani s pozornostjo
11. 2. 2011
Stari smo otopeli, mladi pa (še) ne
9. 2. 2011
Koliko zaupamo računalnikom?
2. 2. 2011
Popularna znanost
26. 1. 2011
Lučke povsod okrog nas
19. 1. 2011
Ljudje včeraj, danes in jutri
12. 1. 2011
Tehnologija za udobno življenje
24. 12. 2010
Kaj bo, ko bodo letala super hitra?
22. 12. 2010
Kako praznujejo kiberfani?
8. 12. 2010
Kdo se boji nizkih cen?
1. 12. 2010
Javno mnenje
17. 11. 2010
Kako nor je ta svet
29. 4. 2009
Vzpon političnega marketinga
18. 10. 2007
Problem števcev