031 804 957      zvone.stor@gmail.com     
DOMOV
BLOG
REFERENCE
V RAZMISLEK
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
31. 1. 2022
Uroš Slak
Uroš Slak na spletu je en velik kup groze. Po Facebooku mu gledalci pošiljajo čestitke za rojstni dan, komentirajo njegove oddaje, pišejo predloge, sam pa si ni vzel niti toliko časa, da bi izpolnil profile in se vsaj zahvalil svojim sledilcem. O kakšni samostojni strani, kjer bi delil dogodke iz zakulisja, opozarjal na stvari, ki so mu blizu, ni ne duha ne sluha. Z vidika digitalne prisotnosti je Slak, žal, primer, kakšni ne bi smeli biti.

Helena Blagne
Facebook profil ima vzorno urejen (sicer manjkajo njena mnenja, ker deluje precej brezosebno). Prav tako si zasluži pohvale za Instagram in izpolnjene profile (vidimo, da to pri ni samoumevno, kot se zdi), škoda pa, da nima Blagnetova svoje strani, kjer bi lahko predstavljala svoje albume in celo kozmetiko, ki jo nerodno oglašuje po Facebooku. Njena stran bi bila dobrodošla tudi kot koledar nastopov, kot dnevnik dogodkov, ki si jih ne bo nikdar nihče zapomnil. Tuji glasbeniki pogosto in zelo dobro izkoriščajo splet (v času epidemije je eden najboljših: https://jeanmicheljarre.com). Tako Heleno bi si želeli!

Damjan Murko
Ne boste verjeli, a Damjan ima svojo spletno stran: https://www.damjan-murko.si. Zasluženo je največja domača spletna senzacija. Sicer pri novičkah skriva datume (prodaja namreč koledar za leto 2020), je pa namen dober, čeprav si z neažurnostjo ne krepi imagea. Pri Murku se vidi, da se je nekoč posvetil svoji digitalni prezenci, potem pa je nanjo pozabil. živeti digitalno še ni ponotranjil. Škoda!

Borut Pahor
Njegov Facebook in Instagram sta vzorno narejena. Po šolsko! Poleg tega ima tudi svojo spleto stran http://www.borutpahor.si (ki bi jo moral malce posodobiti). Ima pravšnjo kombinacijo uradnih in osebnih objav. Tako digitalno prisotnost lahko postavimo samo za vzgled! Ko bi se še kdo drug tako potrudil, bi bili prej v prihodnosti? Pahor si zasluži jabolko navdiha.

Jamie Oliver
Jamie na spletu počne to, kar bi morali vsi - posamezniki in tudi podjetja! Po Facebooku komunicira z obiskovalci, na svoji spletni strani poleg receptov objavlja tudi stvari za katere se poteguje (JUM, prehrana otrok v šolah ...), govori o svojih knjigah, oddajah, snema videe, sestavlja jedilnike ... Ni čudno, da je Jamie najbolj donosen kuhar na svetu. Bine in njegov Kulinarični atelje (https://binevolcic.si) počne podobno, vendar je vse plačljivo. Bine ne razume povsem interneta ...

Kaj se lahko naučimo od bogatih in uspešnih?

Tu je nekaj zaključkov, ki jih lahko razberemo iz objav bogatih in uspešnih:

1. Ni vam treba biti prijazen in ustrežljiv
Izberite raje slog komunikacije, ki vam je blizu. Tako vam bo beseda bolje stekla in naredili boste več objav, kot če bi imeli ves čas demoklejev meč nad sabo.

2. Koristne vsebine niso rešitev
Gotovo imate kup priljubljenih blogerjev, ki se trudijo, da bi njihove objave bile vsakič koristne, da bi vas nekaj naučili, vam razkrili kakšno (njihovo) posebnost, a nikar se ne ukvarjajte s tem. Če imate pri roki, kaj uporabnega, uporabite, če pa bi radi kakšno stvar le komentirali in povedali svoje mnenje, se nikar ne zadržujte. Povejte! Koristne vsebine vas samo omejujejo.

3. Videz je pomemben, vendar ne najbolj
Če pogledate bogate in uspešne, nihče ne izgublja časa (in denarja) z vizualno podobo strani. Bogatim in slavnim je vsebina pomembnejša od izgleda. Na žalost pa veliko podjetij daje poudarek izgledu in pozabijo na vsebino. Take strani so dolgočasne, neobiskane, čez čas pa se jih boste itak naveličali in nikar ne napravite iste napake ...

4. Ignorirajte oglase
Naj vas oglasi ne premamijo. Raje izkoristite svoje strani in profile za promocijo svojih storitev, raje promovirajte svoje ideje, bodite samostojni. To od vas pričakujejo vaši sledilci in tudi prav je tako. S tem, kar sami promovirate poveste več o sebi, kot če bi promovirali "mešano na žaru". Nikar!

5. Pravico imate, da ste to, kar ste
Nikar ne podležite samocenzuri. Objavite šale, ki so vam smešne in ne ozirajte se, kaj bodo drugi rekli. Sami ste lastnik svoje blagovne znamke in zato naj bodo tudi strani in profili takšni. Vašim sledilcem je všeč, da ste takšni, kot ste.


17. 6. 2022
Rose: natega ali prihodnost?
26. 5. 2022
Ljudje moramo prehiteti stroje preden stroji prehitijo nas
23. 5. 2022
Zakaj naslednji mesec ne bom šel na Bora Bora
19. 5. 2022
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
11. 5. 2022
Zakaj bi predsednike morali izbirati s šahom
9. 5. 2022
Je že čas za ministrstvo za zdrave in za ministrstvo za medicino?
5. 5. 2022
Kaj je moj ... Kaj zdaj?
26. 4. 2022
Če bi me poklical Robert Golob ...
23. 4. 2022
Noro nori svet
16. 4. 2022
A-Ni-Ar-a
6. 4. 2022
Zakaj je Netflix v Švici 4x dražji, kot v Braziliji?
6. 4. 2022
Zakaj sem po tednu dni opustil rudarjenje
6. 4. 2022
5 pravil, kako biti boljši v poslovnem svetu
3. 4. 2022
Kdo je Supercar Blondie?
23. 3. 2022
Starodavna modrost samurajev, ki velja še danes
16. 3. 2022
EU sankcije sebi
8. 3. 2022
Pametne interaktivne majice
5. 3. 2022
Zgodba o srečni srajci
31. 1. 2022
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
18. 1. 2022
Evropa okužila svet s koronavirusom
15. 12. 2021
Kaj je bilo prej: kura ali jajce?
3. 11. 2021
Vse najboljše CR.si
25. 10. 2021
Googlova domišljavost
25. 10. 2021
Čas je za kripto-drevesa!
5. 10. 2021
živel Dan brez Facebooka!
8. 9. 2021
Prihaja čas "strokovnjakov"
15. 8. 2021
Komu mar za zafrknjeno evolucijo
28. 7. 2021
Roboti, nestrpno vas čakamo!
8. 6. 2021
Ali startupi sploh delujejo?
8. 6. 2021
Smo zadnja generacija delavcev?
13. 5. 2021
Pandemični megahit s prevaranti in morilci
14. 4. 2021
Hvalnica covid-19?
17. 3. 2021
O kravah in internetu
25. 2. 2021
Skrivnosti interneta, ki jih mladi ne razumejo
2. 2. 2021
V imenu evrov, kartic in svetega cepiva
15. 1. 2021
Veselo leto 2021
25. 11. 2020
Zgodovinska e-seja, ki to nikdar ni bila
8. 9. 2020
25 kratkih o sebi
29. 7. 2020
Prenatrpani (otroški) možgani
11. 6. 2020
Računalnik za vsakega šolarja
21. 5. 2020
Evropa dela nekaj narobe
6. 5. 2020
Biti pionir ni ne lahko in ne lepo
27. 2. 2020
Virus, ki nas bo rešil pred gospodarsko krizo
5. 2. 2020
Fake news: Kaj pa, če je vse res?
24. 12. 2019
Ko se umetna inteligenca odloči: "Dost vas mam!"
6. 11. 2019
Za vsak uspeh najdemo afero
3. 10. 2019
Fake news in fake vse
3. 7. 2019
V Sloveniji je živeti lepo, delati pa ne
16. 5. 2019
Smo na pragu novega Talking Toma?
17. 4. 2019
Quo vadis homo futuris?*
7. 3. 2019
Kdaj e-projekti zastarajo?
7. 2. 2019
Kdo so youtuberji?
30. 12. 2018
Kdor ima pasivni prihodek, ne rabi plače
15. 11. 2018
Splača se biti prijazen
23. 8. 2018
Ključ je elektrika
17. 10. 2017
Problem števcev
3. 12. 2015
Diktator, ki je želel postati genij
16. 2. 2014
Rešimo svet, znebimo se ljudi!
31. 12. 2013
Rešilna bilka
28. 9. 2013
Zakaj so računalniki pri nas vsak dan dražji?
22. 5. 2013
Online tudi na dopustu
15. 5. 2013
Podoba po meri interneta
28. 3. 2012
življenje v statističnem loncu
28. 3. 2012
Rešimo angleščino
21. 9. 2011
Kakšen TV imamo
31. 8. 2011
Lik in delo Steva Jobsa
11. 8. 2011
Kdaj bo končno konec denarja?
2. 8. 2011
Kdaj poceni hiše?
27. 7. 2011
Včasih smo mislili narobe
20. 7. 2011
Razširjena resničnost
20. 7. 2011
Podjetniška olimpijada znanja 2011
13. 7. 2011
Ljudje na meji?
6. 7. 2011
Denar kot riž
29. 6. 2011
Koza pajek za telefone
22. 6. 2011
Vsestranski mobilni telefoni
15. 6. 2011
Sevanje telefonov
19. 3. 2011
Optimizem ob japonski katastrofi
14. 3. 2011
Ko veliki odidejo
2. 3. 2011
Prispevki iz središča nasilja
26. 2. 2011
Ah, ja, hibridi ...
16. 2. 2011
Obsevani s pozornostjo
11. 2. 2011
Stari smo otopeli, mladi pa (še) ne
9. 2. 2011
Koliko zaupamo računalnikom?
2. 2. 2011
Popularna znanost
26. 1. 2011
Lučke povsod okrog nas
19. 1. 2011
Ljudje včeraj, danes in jutri
12. 1. 2011
Tehnologija za udobno življenje
24. 12. 2010
Kaj bo, ko bodo letala super hitra?
22. 12. 2010
Kako praznujejo kiberfani?
8. 12. 2010
Kdo se boji nizkih cen?
1. 12. 2010
Javno mnenje
17. 11. 2010
Kako nor je ta svet
29. 4. 2009
Vzpon političnega marketinga
18. 10. 2007
Problem števcev