20. 10. 2022
Ozrite se malo po mestu, trgovinah, bankah, zavarovalnicah ... In bodite pozorni na izložbe ... Ne, ne, ne bom vas silil, da iz njih pobrišete prah. Namesto tega raje pomislite, kakšne bi lahko bile, če ...Ne razumete?
Pojdimo po vrsti ...
Izložbe so najcenejši marketinški kanal in zares nenavadno je, da se nanje nihče ne spomni.
Še več!
Izložbe so pred več desetletji bile pomemben del vsake trgovine, potem pa so naenkrat izgubile pomen. Izložbam so nekoč posvečali veliko pozornosti. Danes pa ne. Morda zato, ker niso bile več in, ker niso bile več ne moderne in ne popularne ... Grem stavit, da se še danes v kakšnem skladišču valjajo zaprašene lutke s katerimi si mnogi danes ne vedo kaj početi. Nekoč je veljalo: kdor ima več pozornosti, več proda. Kaj danes to ne velja več?
Taka zaprašena in pozabljena scena je bila moj izziv.
Namreč, če bi se izložbe normalno razvijale, tako kot televizorji, računalniki, telefoni ... kakšne bi bile danes?
Take, kot nekoč, zagotovo ne. Glavni čar današnjih izložb ne bi bile lutke v mnogoterih pozah, pač pa tehnološki bombončki, ki ulično okna spremenijo v galerijo, v umetnost. Pa ne samo to! Ste kdaj pomislili, da bi lahko bile današnje izložbe personalizirane, se spreminjale, prilagajale ne samo vremenu in mimoidočim, pač pa bi prinesle še nekaj več. Ponoči, ko ni nikogar, je res nepotrebno, da razsvetljujejo ulice.
Prvi test, ki sem ga napravil z modelom žive izložbe, je pokazal 28 % prihranek elektrike.Zdaj pa: predstavljajte si banko, ki bi predvajala reklamo za ugoden leasing, če bi mimo njene izložbe šel moški? Ali pa kredit za eksotične počitnice, če bi mimo šla ženska? Ali pa najnovejši model Hagivagi hranilnika za najmlajše varčevalce?
Da, sodobna tehnologija to presenetljivo dobro zmore.
Če mislite, da bodo v prihodnje izložbe vohunile za nami, imate morda celo prav. Dejstvo je, da se temu ni mogoče ogniti. Kitajska je že lep čas prepredena z nadzornimi kamerami. V Hong Kongu ima že skoraj vsak ulični avtomat senzor gibanja. Le Bon Marche v Parizu ima vsak december čudovite mehanske izložbe. že kar kičaste so! Ali pa Macys na Manhattnu. Izjemno!
Vsem omenjenim veleblagovnicam pa manjka pomembna komponenta: njihove izložbe imajo vse, le umetne inteligence ne.Kaj to pomeni?
Si predstavljate, da bi se izložbe prilagajale mimoidočim? Najpomembnejša razlika pa bi bila, da bi izložbe imeli tudi tisti, ki jih do sedaj niso imeli, recimo: banke, zavarovalnice, celo avtohiše ...
Primer žive izložbe najdete na tej povezavi:
https://bistor.net/izlozbe/Iščem nekoga, ki ima izložbo, in mi dovoli postaviti potrebno mašinerijo vanjo. Verjetno bo veliko stvari potrebno še dodelati, a za vzgled si vedno dajem Armstrongov prvi korak na Luni. Ni bil lep. Eleganten tudi ne. Je pa pomembno zaznamoval prihodnost.
Če pozna kdo koga, ki pozna nekoga ... Vljudno vabljeni!