031 804 957      zvone.stor@gmail.com     
DOMOV
BLOG
REFERENCE
Kolumna
Splača se biti prijazen
15. 11. 2018
Lepa beseda lepo mesto najde - tudi na bančnem računu

Pred dnevi sem se znašel na enem od ultra uspešnih predavanj Tomaža Gorca, ki je v Sloveniji, sodeč po Googlu, številka 1 glede optimizacije, promocije in monetizacije spletnih strani. Ko ga je nekdo iz publike vprašal, zakaj po internetu trosi pozitivne komentarje, je enostavno odgovoril: "ker se mi splača".

Vsakič, ko napiše kak pozitiven komentar, o tem obvesti tistega, ki ga je hvalil, se dogovori za izmenjavo povezav in tako plete mrežo pozitivizma, zbrane povezave pa ga umeščajo visoko med Googlovimi iskanji. To prinaša več strank in več denarja. S pozitivnim pristopom je lani zaslužil več kot 2 milijona evrov!

K sreči pa ni edini, ki je prepoznal moč dobrih besed.

Pred približno pol leta je Denis Oštir, ki ga mnogi poznamo iz TV ekranov POP TV, danes pa po spletu promovira Gorenje, v Marketing Magazinu objavil kolumno z naslovom "Influencerjo so mrtvi ...". S tem je postavil temelje novi skupini slovenskih pozitivnežev mikroinfluencerjem. V kolumni razloži transformacijo blogerjev v influencerje, ki v Sloveniji ni uspela, priložnosti za mikro-influencerje pa je veliko več. Blogerji po svetu, ki so postali influencerji (promovirajo izdelke, storitve), služijo milijone, slovenski mikro-influencerji pa povprečno plačo (in več).

Seveda je na takšno interpretacijo imel ugovor največji med slovenskimi influencerji Jan Macarol, ki že nekaj let vodi (edino?) slovensko mrežo influencerjev Reformabit. Ulo Furlan, Alyo, Špelo Grošelj, Ano Klašnja in še kopico drugih (govori se, da skupina šteje več kot 900 članov) lahko za primerno odškodnino "najamete", da delijo z vami pozitivne misli o vaših izdelkih.

Saj ne, da bi bilo s tem kaj narobe! V resnici so to ljudje, ki so spoznali, da se veliko bolj splača deliti pohvale, kot kritike. In v tem ni prav nobenega cinizma! Dejstvo je, da prihaja čas, ko bo pozitivna beseda tudi dejansko več vredna, kot kritika. Nenavadno je le to, da taka filozofija prihaja iz Slovenije in od Slovencev.

O svoji blagovni znamki je najdražji slovenski (mikro)influencer Ciril Komutar zapisal: "Komutar minuta je zanimiva, malo ekscentrična, vedno pozitivna in upam, da tudi informacijsko bogata!" Torej: pozitivne misli za primeren denar.

Ali lahko generaciji Z in Y spremenita slovenski nacionalni značaj? Lahko. Saj bi ga tudi babyboomarji, če bi za to dobili plačano. Da pridete na radar podjetij, ki plačujejo, pa čim prej preklopite na pozitivno stran, delite svoje pozitivne misli, pišite in poleg ne pozabite pripisati številke TRR. Kdo ve, morda pa bo to vaša nova služba?!

  • Vlogerka Denis Dame je za Gucci v Sloveniji naredila več, kot vsi oglasi skupaj. No, malo ji je pomagal tudi Denis Avdiæ s parodijo Guči za po kuči. Simpatično in vredno ogleda na Youtube.
  • Ameriška vlogerka Shana Dawson si pred kamerami stiska mozolje. Spremlja jo 9 milijonov ljudi. Podpira jo vsa kozmetična industrija. V Sloveniji je zanimiv eksperiment naredil literarni bloger Kamenko Kesar, ki je skušal uvesti novo kategorijo moških lepotnih vlogov, a je po prvem testu Nivejinega suhega šampona obupal. Škoda.
  • Edina slovenska vlogerka z večmilijonsko bazo sledilcev je Sara Mozetič. Njen vlog v angleščini SaraBeautyCenter ima 9,4 milijona sledilcev.
  • Gleam futures je najbolj znana agencija za iskanje spletnih talentov. Lahko vam priskrbijo odličen posel. Tudi milijonski. Prijava je brezplačna.


11. 3. 2023
Od sociala do osebnega hita
3. 1. 2023
Tudi po njih bi lahko posneli film ...
31. 12. 2022
Dišeča pošta: kdaj, kako in zakaj?
20. 10. 2022
3, 2, 1, štart!
5. 10. 2022
Kako pametne so lahko računalniške kamere?
22. 9. 2022
Diverzifikacija in konsolidacija
16. 9. 2022
Zakaj delavstvo ubija pamet?
6. 9. 2022
Dobrodošle žive skodelice
5. 8. 2022
Trgovalni robot 4: po pričakovanjih ...
25. 7. 2022
Trgovalni robot 3: cel kripto v rdečem
25. 7. 2022
Trgovalni robot - 2: START
23. 7. 2022
Trgovalni robot - 1: kako se je začelo
29. 6. 2022
Vlak, ki pelje do bogastva
17. 6. 2022
Rose: natega ali prihodnost?
26. 5. 2022
Ljudje moramo prehiteti stroje preden stroji prehitijo nas
23. 5. 2022
Zakaj naslednji mesec ne bom šel na Bora Bora
19. 5. 2022
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
11. 5. 2022
Zakaj bi predsednike morali izbirati s šahom
9. 5. 2022
Je že čas za ministrstvo za zdrave in za ministrstvo za medicino?
5. 5. 2022
Kaj je moj ... Kaj zdaj?
26. 4. 2022
Če bi me poklical Robert Golob ...
23. 4. 2022
Noro nori svet
16. 4. 2022
A-Ni-Ar-a
6. 4. 2022
Zakaj je Netflix v Švici 4x dražji, kot v Braziliji?
6. 4. 2022
Zakaj sem po tednu dni opustil rudarjenje
6. 4. 2022
5 pravil, kako biti boljši v poslovnem svetu
3. 4. 2022
Kdo je Supercar Blondie?
23. 3. 2022
Starodavna modrost samurajev, ki velja še danes
16. 3. 2022
EU sankcije sebi
8. 3. 2022
Pametne interaktivne majice
5. 3. 2022
Zgodba o srečni srajci
31. 1. 2022
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
18. 1. 2022
Evropa okužila svet s koronavirusom
15. 12. 2021
Kaj je bilo prej: kura ali jajce?
3. 11. 2021
Vse najboljše CR.si
25. 10. 2021
Googlova domišljavost
25. 10. 2021
Čas je za kripto-drevesa!
5. 10. 2021
živel Dan brez Facebooka!
8. 9. 2021
Prihaja čas "strokovnjakov"
15. 8. 2021
Komu mar za zafrknjeno evolucijo
28. 7. 2021
Roboti, nestrpno vas čakamo!
8. 6. 2021
Ali startupi sploh delujejo?
8. 6. 2021
Smo zadnja generacija delavcev?
13. 5. 2021
Pandemični megahit s prevaranti in morilci
14. 4. 2021
Hvalnica covid-19?
17. 3. 2021
O kravah in internetu
25. 2. 2021
Skrivnosti interneta, ki jih mladi ne razumejo
2. 2. 2021
V imenu evrov, kartic in svetega cepiva
15. 1. 2021
Veselo leto 2021
25. 11. 2020
Zgodovinska e-seja, ki to nikdar ni bila
8. 9. 2020
25 kratkih o sebi
29. 7. 2020
Prenatrpani (otroški) možgani
11. 6. 2020
Računalnik za vsakega šolarja
21. 5. 2020
Evropa dela nekaj narobe
6. 5. 2020
Biti pionir ni ne lahko in ne lepo
27. 2. 2020
Virus, ki nas bo rešil pred gospodarsko krizo
5. 2. 2020
Fake news: Kaj pa, če je vse res?
24. 12. 2019
Ko se umetna inteligenca odloči: "Dost vas mam!"
6. 11. 2019
Za vsak uspeh najdemo afero
3. 10. 2019
Fake news in fake vse
3. 7. 2019
V Sloveniji je živeti lepo, delati pa ne
16. 5. 2019
Smo na pragu novega Talking Toma?
17. 4. 2019
Quo vadis homo futuris?*
7. 3. 2019
Kdaj e-projekti zastarajo?
7. 2. 2019
Kdo so youtuberji?
30. 12. 2018
Kdor ima pasivni prihodek, ne rabi plače
15. 11. 2018
Splača se biti prijazen
23. 8. 2018
Ključ je elektrika
17. 10. 2017
Problem števcev
3. 12. 2015
Diktator, ki je želel postati genij
16. 2. 2014
Rešimo svet, znebimo se ljudi!
31. 12. 2013
Rešilna bilka
28. 9. 2013
Zakaj so računalniki pri nas vsak dan dražji?
22. 5. 2013
Online tudi na dopustu
15. 5. 2013
Podoba po meri interneta
28. 3. 2012
življenje v statističnem loncu
28. 3. 2012
Rešimo angleščino
21. 9. 2011
Kakšen TV imamo
31. 8. 2011
Lik in delo Steva Jobsa
11. 8. 2011
Kdaj bo končno konec denarja?
2. 8. 2011
Kdaj poceni hiše?
27. 7. 2011
Včasih smo mislili narobe
20. 7. 2011
Razširjena resničnost
20. 7. 2011
Podjetniška olimpijada znanja 2011
13. 7. 2011
Ljudje na meji?
6. 7. 2011
Denar kot riž
29. 6. 2011
Koza pajek za telefone
22. 6. 2011
Vsestranski mobilni telefoni
15. 6. 2011
Sevanje telefonov
19. 3. 2011
Optimizem ob japonski katastrofi
14. 3. 2011
Ko veliki odidejo
2. 3. 2011
Prispevki iz središča nasilja
26. 2. 2011
Ah, ja, hibridi ...
16. 2. 2011
Obsevani s pozornostjo
11. 2. 2011
Stari smo otopeli, mladi pa (še) ne
9. 2. 2011
Koliko zaupamo računalnikom?
2. 2. 2011
Popularna znanost
26. 1. 2011
Lučke povsod okrog nas
19. 1. 2011
Ljudje včeraj, danes in jutri
12. 1. 2011
Tehnologija za udobno življenje
24. 12. 2010
Kaj bo, ko bodo letala super hitra?
22. 12. 2010
Kako praznujejo kiberfani?
8. 12. 2010
Kdo se boji nizkih cen?
1. 12. 2010
Javno mnenje
17. 11. 2010
Kako nor je ta svet
29. 4. 2009
Vzpon političnega marketinga
18. 10. 2007
Problem števcev