031 804 957      zvone.stor@gmail.com     
DOMOV
BLOG
REFERENCE
V RAZMISLEK
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
19. 5. 2022
Business Times je pred časom objavil članek o bogataših v letu 2021. Če mislite, da se vas to ne tiče, se motite. Veliko stvari vam bom razkril! Obljubite samo, ko boste obogateli, da me boste povabili na svojo jahto na kosilo.

Začnimo od začetka ...

Poleti leta 2018 sem kupil domeno Share4cash.app. Tisto poletje smo pri oglaševalski agenciji Adverta, za katero sem takrat delal, razmišljali o oglaševanju prihodnosti. Razmišljali smo, da samo prikazi in kliki niso dovolj, in kako uporabnike pripeljati v trgovine, do prodajalcev, gostincev, hotelirjev ... Tako je nastal model Share4cash, ki sicer ni nikdar zaživel (če to bere kak investitor/podjetnik, ki bi mi pomagal spraviti stvar v življenje, z veseljem to ponovim - pišite mi na zvone.stor@gmail.com).

Če povzamem ...

Bistvo ideje je, da dobijo uporabniki naloge, za vsako izvršeno pa dobijo plačilo. Primer: če bi nekdo želel promovirati rdeče teniske in bi se z njimi slikal, sliko pa sheral po Facebooku, bi dobil za to plačilo. Oglaševalec bi plačali direktno uporabnikom in ne medijem, posrednikom, oblikovalcem ... S tem bi bila promocijska veriga precej krajša, konkretnejša in lažje obvladljiva.

Največji problem takrat je bil, da je bil v solastništvu Adverte tudi Večer, medij, ki mu taka ideja ni bila všeč, ker ruši njegov poslovni model. Zadeva ni propadla, pač pa obstala.

Nekaj let kasneje, natančneje aprila 2020 se v Singapurju zgodi podobna zgodba, ki spominja na Share4cash, vendar je enostavnejša in bolj globalna. Če si pri Share4cash moral v trgovino, so pri Rose Informations stvar nekoliko poenostavili. Pri njih je dovolj, če oglaševani video všečkate in jim pošljete sliko v dokaz. Za vsak lajk dobite maksimalno 3,40 eura, začnete pa pri 0,50 eur.

Povedano drugače: če vsak dan podelite 40 všečkov, zaslužite na mesec 4.080 evrov, na leto pa 49.640 evrov! To pa je krepko več, kot je povprečna slovenska plača.

Zgodba ima seveda nekaj ovir.

Najprej ... Če nič ne plačate, boste z všečki zaslužili največ 10 evrov na mesec. Naslednji korak je, ko plačate 70 evrov, potem zaslužite 81 evrov na mesec. Pri enkratnem plačilu 3.000 evrov, služite 4.080 evrov na mesec ali 49.640 evrov na leto!

Sliši se izjemno, kajne?!

In vse to s samo 40 všečki na dan. žal več od tega ne gre. Če razmišljate, da bi delali po 100 všečkov na dan, potem ste (1) ali neukročeni požrešnež, (2) ali pa nimate pojma, koliko je to.

Rešitev za zadnjo oviro pa vam ponujam jaz (ker ste prebrali do sem): do plačljivih klikov lahko pridete samo s povabilom.

Naj vas opozorim. Povezava deluje najbolje na mobilnem telefonu (android ali iOS), skrivnosten link s povabilom in povezavo pa je tu - obiščite ga:
https://4x.si/rose

Prijavite se, oglejte si predstavitveni video, ker brez njega ne boste daleč prišli, in služite. Za dodatne informacije me lahko kontaktirate na zvone.stor@gmail.com, svetujem pa vam, da najprej izkoristite brezplačen paket (VIP 0), po tednu dni, ko vidite, kako vam gredo všečki, pa so vam odprta nebesa. Z odpovedjo službe še malo počakajte ...

Kaj pa nevarnosti?

Glede na to, da za tem stoji MediaCorp, največja marketinška agencija v Singapurju in ena večjih v Aziji, kjer obvladujejo trg velik 4,5 milijarde ljudi (!!!), se zdi, da je stvar trdna. Poleg tega, to ni kripto svet, ki temelji na tem, koliko nevednežev kupi valute, snovalci pa z milijoni pobegnejo na Bahame (ostali pa se obrišejo pod nosom), je v tem sistemu vložek realen. Zato so tudi prihodki trajnejši in bolj realni (če jih bodo le imeli dovolj). Pomembno je, da se čim prej vključite v sistem (četudi samo brezplačno). Nevarnost tudi je, da Facebook, Google, YouTube in Tik tok ugotovijo, da nekdo služi na "njihov" račun in bodo take všečke blokirali, ker si jih bodo želeli prisvojiti. Na žalost vemo, da so ameriške sirote požrešne na denar in niti približno ne bodo tako "skromni", kot tile Azijci. Sicer pa, saj so vendar na začetku ...

Rose Informations je nastal 16. aprila 2020, delovati pa je začel letos in sicer v 70 državah.

In ne pozabite na kosilo, ki ste mi ga dolžni!


11. 3. 2023
Od sociala do osebnega hita
3. 1. 2023
Tudi po njih bi lahko posneli film ...
31. 12. 2022
Dišeča pošta: kdaj, kako in zakaj?
20. 10. 2022
3, 2, 1, štart!
5. 10. 2022
Kako pametne so lahko računalniške kamere?
22. 9. 2022
Diverzifikacija in konsolidacija
16. 9. 2022
Zakaj delavstvo ubija pamet?
6. 9. 2022
Dobrodošle žive skodelice
5. 8. 2022
Trgovalni robot 4: po pričakovanjih ...
25. 7. 2022
Trgovalni robot 3: cel kripto v rdečem
25. 7. 2022
Trgovalni robot - 2: START
23. 7. 2022
Trgovalni robot - 1: kako se je začelo
29. 6. 2022
Vlak, ki pelje do bogastva
17. 6. 2022
Rose: natega ali prihodnost?
26. 5. 2022
Ljudje moramo prehiteti stroje preden stroji prehitijo nas
23. 5. 2022
Zakaj naslednji mesec ne bom šel na Bora Bora
19. 5. 2022
RESNIČNA ZGODBA: Kako z všečki do milijonarja
11. 5. 2022
Zakaj bi predsednike morali izbirati s šahom
9. 5. 2022
Je že čas za ministrstvo za zdrave in za ministrstvo za medicino?
5. 5. 2022
Kaj je moj ... Kaj zdaj?
26. 4. 2022
Če bi me poklical Robert Golob ...
23. 4. 2022
Noro nori svet
16. 4. 2022
A-Ni-Ar-a
6. 4. 2022
Zakaj je Netflix v Švici 4x dražji, kot v Braziliji?
6. 4. 2022
Zakaj sem po tednu dni opustil rudarjenje
6. 4. 2022
5 pravil, kako biti boljši v poslovnem svetu
3. 4. 2022
Kdo je Supercar Blondie?
23. 3. 2022
Starodavna modrost samurajev, ki velja še danes
16. 3. 2022
EU sankcije sebi
8. 3. 2022
Pametne interaktivne majice
5. 3. 2022
Zgodba o srečni srajci
31. 1. 2022
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
18. 1. 2022
Evropa okužila svet s koronavirusom
15. 12. 2021
Kaj je bilo prej: kura ali jajce?
3. 11. 2021
Vse najboljše CR.si
25. 10. 2021
Googlova domišljavost
25. 10. 2021
Čas je za kripto-drevesa!
5. 10. 2021
živel Dan brez Facebooka!
8. 9. 2021
Prihaja čas "strokovnjakov"
15. 8. 2021
Komu mar za zafrknjeno evolucijo
28. 7. 2021
Roboti, nestrpno vas čakamo!
8. 6. 2021
Ali startupi sploh delujejo?
8. 6. 2021
Smo zadnja generacija delavcev?
13. 5. 2021
Pandemični megahit s prevaranti in morilci
14. 4. 2021
Hvalnica covid-19?
17. 3. 2021
O kravah in internetu
25. 2. 2021
Skrivnosti interneta, ki jih mladi ne razumejo
2. 2. 2021
V imenu evrov, kartic in svetega cepiva
15. 1. 2021
Veselo leto 2021
25. 11. 2020
Zgodovinska e-seja, ki to nikdar ni bila
8. 9. 2020
25 kratkih o sebi
29. 7. 2020
Prenatrpani (otroški) možgani
11. 6. 2020
Računalnik za vsakega šolarja
21. 5. 2020
Evropa dela nekaj narobe
6. 5. 2020
Biti pionir ni ne lahko in ne lepo
27. 2. 2020
Virus, ki nas bo rešil pred gospodarsko krizo
5. 2. 2020
Fake news: Kaj pa, če je vse res?
24. 12. 2019
Ko se umetna inteligenca odloči: "Dost vas mam!"
6. 11. 2019
Za vsak uspeh najdemo afero
3. 10. 2019
Fake news in fake vse
3. 7. 2019
V Sloveniji je živeti lepo, delati pa ne
16. 5. 2019
Smo na pragu novega Talking Toma?
17. 4. 2019
Quo vadis homo futuris?*
7. 3. 2019
Kdaj e-projekti zastarajo?
7. 2. 2019
Kdo so youtuberji?
30. 12. 2018
Kdor ima pasivni prihodek, ne rabi plače
15. 11. 2018
Splača se biti prijazen
23. 8. 2018
Ključ je elektrika
17. 10. 2017
Problem števcev
3. 12. 2015
Diktator, ki je želel postati genij
16. 2. 2014
Rešimo svet, znebimo se ljudi!
31. 12. 2013
Rešilna bilka
28. 9. 2013
Zakaj so računalniki pri nas vsak dan dražji?
22. 5. 2013
Online tudi na dopustu
15. 5. 2013
Podoba po meri interneta
28. 3. 2012
življenje v statističnem loncu
28. 3. 2012
Rešimo angleščino
21. 9. 2011
Kakšen TV imamo
31. 8. 2011
Lik in delo Steva Jobsa
11. 8. 2011
Kdaj bo končno konec denarja?
2. 8. 2011
Kdaj poceni hiše?
27. 7. 2011
Včasih smo mislili narobe
20. 7. 2011
Razširjena resničnost
20. 7. 2011
Podjetniška olimpijada znanja 2011
13. 7. 2011
Ljudje na meji?
6. 7. 2011
Denar kot riž
29. 6. 2011
Koza pajek za telefone
22. 6. 2011
Vsestranski mobilni telefoni
15. 6. 2011
Sevanje telefonov
19. 3. 2011
Optimizem ob japonski katastrofi
14. 3. 2011
Ko veliki odidejo
2. 3. 2011
Prispevki iz središča nasilja
26. 2. 2011
Ah, ja, hibridi ...
16. 2. 2011
Obsevani s pozornostjo
11. 2. 2011
Stari smo otopeli, mladi pa (še) ne
9. 2. 2011
Koliko zaupamo računalnikom?
2. 2. 2011
Popularna znanost
26. 1. 2011
Lučke povsod okrog nas
19. 1. 2011
Ljudje včeraj, danes in jutri
12. 1. 2011
Tehnologija za udobno življenje
24. 12. 2010
Kaj bo, ko bodo letala super hitra?
22. 12. 2010
Kako praznujejo kiberfani?
8. 12. 2010
Kdo se boji nizkih cen?
1. 12. 2010
Javno mnenje
17. 11. 2010
Kako nor je ta svet
29. 4. 2009
Vzpon političnega marketinga
18. 10. 2007
Problem števcev