6. 9. 2022
Se še spomnite, ko sem marca letos peljal medveda na predstavitev projekta za RRA Poni (več
tukaj)? Takrat me niso izbrali. Projekt je med tem malo stal, zdaj sem ga pa posodobil in štartam še enkrat ...
Priznam, da me je zavrnitev RRA kar malce razočarala (dvakrat sem poskušal in to brez uspeha). Zato bi tokrat rad dokazal, da so se motili, hkrati pa me je Dejan iz Sončne poti opozoril, da naj bom previden, ker po internetu kradejo kot srake. Sicer ne vem, zakaj bi Kitajci (ali Rusi ali Korejci ali Bangladeščani - saj se jim tako reče, kajne?!) brali moj blog, a nič ne škodi, če se malo pohvalim ...
Moje kode so po novem na skodelicah, ki jih lahko perete v pomivalnem stroju, na roke, pod vodo, kjerkoli. Idealni so za pitje kave, čaja ali kakava, koda pa jih naredi žive. Dobesedno! Vsak dan se za kodo skriva kaj novega in v tem je glavni čar živih skodelic.
Danes smo 6. septembra 2022 in imam narejenih nekaj vzorčnih modelov. Največ za portal
Vem, kaj jem (horoskop, setveni koledar, lunine mene ...), nekaj pa tudi za plesno šolo
Rolly.si.
Problemov majic, s katerimi sem začel, pri lončkih ni. So pa zato drugi. Recimo: cena izdelave. Res je, da sem sedaj v fazi igranja, preizkušanja, testiranja, a vseeno je to precej dražji špas. Če sem za kodo na majici potreboval le likalnik in poseben papir (kar me je stalo 1 eur v Sloveniji ali 7 centov na Kitajskem), pa kuhanje keramike ni tako enostavno. Poleg posebnega papirja in barv je potrebna namenska pečica, zaplete pa se, če bi potreboval 100 skodelic. Pri sedanjem ponudniku bi to trajalo teden dni. Huh ...
In kaj tako posebnega je na živih skodelicah?
Najprej: motiv na skodelici je gibljiv, animiran. Vsebina je vsak dan drugačna. Na boste verjeli, a s skodelico za kavo se lahko tudi pogovarjate. Če ravno pojete kavo in zdolgočaseno pogledujete Facebook, Twitter, email ... Morda pa niste edini. živa skodelica zbližuje ljudi, jih povezuje, predvsem pa je dinamična in zabavna.
žive skodelice vidim predvsem v podjetjih, kjer jutranje pitja kave lahko postane družaben dogodek. žive skodelice so idealen komunikacijski kanal za team building. Zanimive so lahko trgovcem, ki se želijo približati svojim potrošnikom (ni lepšega, kot prodajni katalog direktno med jutranji ritual pitja kave). žive skodelice so lahko tudi vrčki piva, ker zbližujejo ljudi.
Najpomembnejše pa je, da se od živih skodelic ne morete okužiti z nevarnimi virusi, ni vam potrebno nositi maske, ni vam treba skrbeti za varnostno razdaljo.
žive skodelice so varne in zabavne.
Če bi tudi vi radi imeli takšno skodelico (velja tudi za podjetja), se obrnite name (
zvone.stor@gmail.com). Gre za unikatno kombinacijo keramične skodelice in spleta. Pišite mi, pa se bomo dogovorili.
V naslednjih dneh bom poskusil posneti video, da se bo bolje videlo za kaj gre.
Bodite dobro.