V RAZMISLEK
Sramota, ki jo Avto Jarc dela za Citroen
5. 6. 2025
Priznam, da sem si občasno ogledoval nove Citroene, po današnji izkušnji z Avto Jarc pa sem si premislil. Naj razložim ...
Vsi, ki me poznate, veste, da sem zaljubljen v majhne avtomobilčke, ker so okretni, enostavni za parkirat, večinoma tudi manj požrešni ... Ker se večinoma vozim po mestu in to še sam, večjega avta ne potrebujem.
Začel sem s twingom, ko je prišel na trg. Nadaljeval s twingom inicial (maksimalna oprema, ki je bila takrat mogoča - če celo platišča so bila iste barve, kot usnje na sedežih) ...
Ker Renault in Štajerski avtodom nista sledila mojim željam, sem menjal znamko. Ni bilo posebnega razloga, le mini je postal moja nova ljubezen.
Ko pri miniju odpove sklopka (to se zgodi pri 100.000 kilometrih - imel sem dva minija in obakrat je bilo isto), ga je bolje menjati.
Zato sem v drugo spet kupil nov model: pri isti firmi, še celo pri istem prodajalcu in vse je bilo v redu.
Leta so minevala in zgodilo se je, da je Integra prodala svoj posel Selmarju. Sprva skorajda ni bilo razlike, vse isto, le nekaj 100 metrov bliže sem imel do salona. Potem pa ...
Prišla je pomlad 2018, ko je bilo treba menjati gume.
Gume (na platiščih, samo vijačenje) so mi menjavali 4 ure. In trajalo bi še dlje, če ne bi ves čas čakal kot pes na kost ... Res sem se počutil bedasto! Še posebej, ker je imel vsakič, ko je v salon prišel kdo z večjim BMW-jem, prednost, jaz pa 20 minut več čakanja.
Po 4 urah sem vzrojil, naredil majhno sceno v salonu, še večjo po internetu, naslednji dan pa sem šel po nov avto k toyoti, kjer so me kupili s cenikom servisov za vseh 7 let garancije in še zagotovili so mi, da mi bodo vsakič povedali, kako dolgo bo trajalo.
Sprva sem se upiral, češ, kaj pa inflacija, kaj pa podražitve, kaj pa to in ono, pa so bili trgovci tako samozavestni, da sem se odločil preizkusiti njihove besede.
Takrat jim nisem verjel, danes pa jim.
Ker pa imamo pri hiši dva avta, je drugi iz družine citroen kupljen pri Avto Jarc. Oborožen s poslovnim modelom, kot ga ima toyota, je citroenova izkušnja toliko slabša.
Ko sem se naročal na servis, sem iz navade vprašal, kaj pa cena. Pri toyoti očitno vedo, kaj so mi obljubili pred leti in še danes plačam celo nekaj manj, kot so napovedali, kar me vselej navdaja s prijetnim občutkom, dobro voljo, predvsem pa zadovoljstvom z znamko, storitvijo in dano besedo.
Poleg tega proizvajalec, ko ugotovi kakšno napako na modelu (2x se je to že zgodilo), sam in na svoje stroške odpravi napako in je ne skriva med druga dela.
Večkrat mi je kdo rekel, da je vse to že vkalkulirano v nakupno ceno, kar je verjetno res, vendar je občutek neprimerljivo boljši, kot pri drugih znamkah, ki tega nimajo.
Čeprav ne maram tega izraza, vendar moram zapisati: všeč mi je toyotina transparentnost.
Naj se vrnem s servisu citroena ...
Avto Jarc me je za danes naročil na servis. Iz navade sem vprašal po ceni in dobil odgovor.
Danes pa ...
Najprej so klicali, če lahko menjajo brisalce. Češ, da morajo ...
Potem so želeli menjati čistilno tekočino. Niti pogledali niso, da je bil rezervoar poln, višek predrznosti pa je, da so zaračunali menjavo.
Potem so računali še odstranitev smeti (???), vpis v servisno knjigo (nisem vedel, da to stane 9 eur) in še nekaj postavk so dodali, ki jih ne razumem in ne vem, kaj sploh tam počnejo ...
Najpomembneje pa je, da je končna cena prišla 30 % več, kot so napovedali.
To pa več mi šala mala, da se nekdo ob rednem in pravočasnem servisiranju zmoti za 30 %! To pomeni, da nima pojma, kaj se dogaja z vozili, ki jih prodaja ... Da ne zna načrtovati stroškov ... Da niti približno ne zna oceniti obseg lastnega dela in od svojih strank pričakuje, da hodimo naokrog s kupi denarja po žepih in komaj čakamo, da ga lahko ponižno demo prav njim.
Zelo ponižujoče sem se počutil!
Občutek po tem dogodku je izredno slab, zelo sem nejevoljen, citroeni, ki so mi bili še včeraj všeč, so v mojih očeh povsem izgubili lesk, poleg tega pa se ne morem znebiti občutka, da lokalni zastopniki na račun globalnih znamk vsiljujejo svoje interese in dodatno gulijo stranke.
Grdo od njih, predvsem pa zelo neumno.
Verjetno nihče pri Avto Jarc ne pričakuje, da bom še kdaj pri njih kupil kak avto?!
In še ...
Pri tamalem citroenu bo treba menjati zavorne ploščice, kar bo stalo 500 evrov. Pri toyoti bo za malo večji model prišlo 300 evrov, za to pa sem vedel že nekaj let. Ker pri toyoti vem, da bo končni račun verjetno nekaj nižji, pri citroenu pa zaradi požrešnosti Avta Jarc 30 % višji (?), sem sanje o novem citroenu povsem pokopal.
In ne samo to!
Ker mi poslovni model Avta Jarc nikakor ni všeč, sem črtal tudi ideje o novem WV, Audiu, Seatu, Peugeotu in Suzukiju.
Naj povem še to ... Iz Selmarja so me pred leti po ogorčeni objavi zaradi nedopustno dolgega čakanja poklicali in skušali zgladiti zadevo (pa niso), od Avto Jarca pa ne pričakujem niti to, ker me v vseh letih niso niti enkrat uspeli vsaj približno zanimirat, da bi si ogledal, kak njihov najnovejši model, se morda pohvaliti z dosežki njihovega voznega parka ... Karkoli ... Nič!
Zato, če ste pomislili na to, da bi ta zapis umaknil, ga ne bom.
Avto Jarc, če se boste kdaj vprašali, kaj je šlo v vaši firmi narobe, začnite pri odnosu do strank ...