6. 11. 2019
Slovenci smo poseben narod. Smo dosledni, natančni, vztrajni, pogosto vizionarski in predvsem pošteni. Pogosto na račun lastnega uspeha.Vodjo samooklicane Islamske države Abuja Bakrja al Bagdadija je pomagal ubiti pes Conan. Vso slavo (in bes) krvave akcije je tako požel belgijski ovčar o katerem bodo v Hollywoodu še dolgo snemali filme, mladini po celem svetu pa se bo trgalo srce ob njegovih pogumnih dejanjih.
Če bi se Slovenci lotili take čistilne akcije, bi se naš Piki zagotovo skril za kak grm, po akciji pa bi ga Pahor prodajal na Bolhi za 600 evrov. Slovenci smo pač takšni - raje, kot da koga kujemo v zvezde, ga kaznujemo.
Brexit ... Britanci so ga spet preložili. Zadeva se vleče že od junija 2016, v resnici pa se za tem skriva otoška neučinkovitost in neodločnost (za ljubitelje stripov o Asterixu to ni nič novega). Če bo Anglija leta 2030 res izstopila iz EU, bo to zato, ker jih bo sram. da so Evropo tako dolgo vlekli za nos. Angležem je ponos več vreden, kot to, da imajo prav.
Če bi Slovenci imeli brexit ... No, tehnično gledano ga ne moremo imeti, ker se pri nas še druga svetovna vojna ni končala. Svet nam sicer priznava, da smo bili na strani zmagovalcev, pa Slovenci zase nismo prepričani. Po interpretacijah iz sončne strani Alp, se je vojna pri nas nadaljevala z revolucijo, leta 1991 je sledila tranzicija, vmes je nekaj sprav, spremenili smo kompas (iz zahoda - ZDA; na vzhod - Rusija; naslednje leto sledi sever - Ikea) ... Ne, druga svetovna vojna pri naš še traja. Pa ne zato, ker ne bi bili učinkoviti in odločni. Nasprotno! Prav zaradi tega.
Podjetja Outfit7 se še spomnite? Aplikacije Talking Tom? Zakonca Login sta podjetje leta 2017 za milijardo dolarjev prodala kitajski skupini United Luck Holdings Consortium. Štiri dni kasneje je United prodal Outfit7 kitajski kemični družbi Zhejiang Jinke Peroxide Company. To se je potem preimenovalo v Zhejiang Jinke Entertainment Culture ... Sumljivo, kajne?! Po neuradnih informacijah naj bi v zadnjih letih vrednost Jinke zrasla s tri na deset milijard evrov, od tega Outfit7 dobri dve milijardi. Kitajci so na nasičenem trgu mobilnih aplikacij rasli več kot 30 odstotkov na leto.
Izjemno!
In kako Slovenci gledamo na zgodbo Outfit7? Začelo se je z razkritjem "prave" identitete Loginovih. Sledil je (neuspešen) lov na davke (Loginova se nikakor nočeta preseliti iz Cipra nazaj v Slovenijo, šment ...). Slovensko nečimernost je vsaj deloma pobožala prijava nemškega regulatorja CPA RP češ, da so produkti v igri predragi (več kot 100 evrov stane vstopnic za napredovanje v naslednjo stopnjo). Zgodilo se ni nič. Dokončno pa smo se Slovenci sprijaznili z izgubljenim Outfit7 šele 2018, ko je žigo Vavpotiča na direktorskem stolčku zamenjal Xinyu Qian.
Za pravega klenega Slovenca ta zgodba ni končana. Tukaj preveč smrdi ... Zato je lov na nerazkrite Outfitove afere še vedno odprt, posel s Kitajci pa po slovenskih profesionalnih kriterijih še zdaleč ni zaključen.
P.S.Vsaka podobnost z drugimi posli s Kitajci je namerna.
- Aplikacije Outfit7 so bile prenesene 6.522.484.155-krat (podatek iz oktobra 2019).
- Slovenci smo najpametnejši na Balkanu, pametnejši od židov, a neumnejši od Američanov in Italijanov (www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html).
- 12. novembra bo v Ljubljani NextRound, dogodek, kjer se bo zbralo več kot 50 investitorjev. Gre za enodnevno različico mariborske konference Podim. Slovenija je namreč tako velika in bogata, da si lahko privošči dva takšna dogodka. Pa tudi brez rivalstva ne gre. Faušija, pač.
- Ameriška ljubezen do živali je neizmerna. Conan ni edini junak. Danes vemo, da je Osamo bin Ladna pomagala loviti psička Caira.
- Ko so Outfit7 leta 2016 prodali, je imel 180 zaposlenih. Danes jih ima 250.
- Pred nakupom Outfit7 je kitajsko podjetje Jinke proizvajalo peroksid in druge kemikalije, lastniki pa so pretežno kitajski kmetje, ki so se očitno odločili investirati v virtualne živali.
- Če bi Outfit7 kupila Slovenija, bi lahko lepo zaslužili, bolj verjetno pa je, da bi bila Loginova prepoznana kot tajkuna.