V RAZMISLEK
Kako to delajo bogati in uspešni in kaj se lahko naučimo od njih?
31. 1. 2022
Uroš Slak
Uroš Slak na spletu je en velik kup groze. Po Facebooku mu gledalci pošiljajo čestitke za rojstni dan, komentirajo njegove oddaje, pišejo predloge, sam pa si ni vzel niti toliko časa, da bi izpolnil profile in se vsaj zahvalil svojim sledilcem. O kakšni samostojni strani, kjer bi delil dogodke iz zakulisja, opozarjal na stvari, ki so mu blizu, ni ne duha ne sluha. Z vidika digitalne prisotnosti je Slak, žal, primer, kakšni ne bi smeli biti.
Helena Blagne
Facebook profil ima vzorno urejen (sicer manjkajo njena mnenja, ker deluje precej brezosebno). Prav tako si zasluži pohvale za Instagram in izpolnjene profile (vidimo, da to pri ni samoumevno, kot se zdi), škoda pa, da nima Blagnetova svoje strani, kjer bi lahko predstavljala svoje albume in celo kozmetiko, ki jo nerodno oglašuje po Facebooku. Njena stran bi bila dobrodošla tudi kot koledar nastopov, kot dnevnik dogodkov, ki si jih ne bo nikdar nihče zapomnil. Tuji glasbeniki pogosto in zelo dobro izkoriščajo splet (v času epidemije je eden najboljših: https://jeanmicheljarre.com). Tako Heleno bi si želeli!
Damjan Murko
Ne boste verjeli, a Damjan ima svojo spletno stran: https://www.damjan-murko.si. Zasluženo je največja domača spletna senzacija. Sicer pri novičkah skriva datume (prodaja namreč koledar za leto 2020), je pa namen dober, čeprav si z neažurnostjo ne krepi imagea. Pri Murku se vidi, da se je nekoč posvetil svoji digitalni prezenci, potem pa je nanjo pozabil. živeti digitalno še ni ponotranjil. Škoda!
Borut Pahor
Njegov Facebook in Instagram sta vzorno narejena. Po šolsko! Poleg tega ima tudi svojo spleto stran http://www.borutpahor.si (ki bi jo moral malce posodobiti). Ima pravšnjo kombinacijo uradnih in osebnih objav. Tako digitalno prisotnost lahko postavimo samo za vzgled! Ko bi se še kdo drug tako potrudil, bi bili prej v prihodnosti? Pahor si zasluži jabolko navdiha.
Jamie Oliver
Jamie na spletu počne to, kar bi morali vsi - posamezniki in tudi podjetja! Po Facebooku komunicira z obiskovalci, na svoji spletni strani poleg receptov objavlja tudi stvari za katere se poteguje (JUM, prehrana otrok v šolah ...), govori o svojih knjigah, oddajah, snema videe, sestavlja jedilnike ... Ni čudno, da je Jamie najbolj donosen kuhar na svetu. Bine in njegov Kulinarični atelje (https://binevolcic.si) počne podobno, vendar je vse plačljivo. Bine ne razume povsem interneta ...
Kaj se lahko naučimo od bogatih in uspešnih?
Tu je nekaj zaključkov, ki jih lahko razberemo iz objav bogatih in uspešnih:
1. Ni vam treba biti prijazen in ustrežljiv
Izberite raje slog komunikacije, ki vam je blizu. Tako vam bo beseda bolje stekla in naredili boste več objav, kot če bi imeli ves čas demoklejev meč nad sabo.
2. Koristne vsebine niso rešitev
Gotovo imate kup priljubljenih blogerjev, ki se trudijo, da bi njihove objave bile vsakič koristne, da bi vas nekaj naučili, vam razkrili kakšno (njihovo) posebnost, a nikar se ne ukvarjajte s tem. Če imate pri roki, kaj uporabnega, uporabite, če pa bi radi kakšno stvar le komentirali in povedali svoje mnenje, se nikar ne zadržujte. Povejte! Koristne vsebine vas samo omejujejo.
3. Videz je pomemben, vendar ne najbolj
Če pogledate bogate in uspešne, nihče ne izgublja časa (in denarja) z vizualno podobo strani. Bogatim in slavnim je vsebina pomembnejša od izgleda. Na žalost pa veliko podjetij daje poudarek izgledu in pozabijo na vsebino. Take strani so dolgočasne, neobiskane, čez čas pa se jih boste itak naveličali in nikar ne napravite iste napake ...
4. Ignorirajte oglase
Naj vas oglasi ne premamijo. Raje izkoristite svoje strani in profile za promocijo svojih storitev, raje promovirajte svoje ideje, bodite samostojni. To od vas pričakujejo vaši sledilci in tudi prav je tako. S tem, kar sami promovirate poveste več o sebi, kot če bi promovirali "mešano na žaru". Nikar!
5. Pravico imate, da ste to, kar ste
Nikar ne podležite samocenzuri. Objavite šale, ki so vam smešne in ne ozirajte se, kaj bodo drugi rekli. Sami ste lastnik svoje blagovne znamke in zato naj bodo tudi strani in profili takšni. Vašim sledilcem je všeč, da ste takšni, kot ste.